Total Pageviews

Tuesday, August 16, 2011

بهتره بگی : کی کشورم رو خراب کرد ؟!

دیروز با یه پسره افغانی هم صحبت شدم،داشت تعریف می کرد نزدیک دوهفته پیش یه درگیری بین طالبان و نیروهای نظامی اتفاق افتاده که بعد از اون پلیسهای بین المللی افغان ریختن خونه اینا ومقداری پولشون رو بردند و برادر کوچکترش رو هم کتک زدند!  اون از این مساله ناراحت بود...
حالا هیمنطوری حرف کشیده شد به جایی که در مورد شهرش حرف زد و گفت که نیم ساعتی تا کابل راهه،میگفت چند سال قبل اونجا آسفالت نبوده اصلن تا این بیاد ایران،الآن مدتیه که آسفالت شده و خلاصه کلی آباد شده،منم اون بین به شوخی گفتم «آمریکا» آباد کرده شهر و کشورتون رو ؟
که گفت : نه بابا!!! آمریکا کیـــه و از من پرسید کشور شما رو کی آباد کرده ؟؟؟!!! گفتم منظورت چیه ؟ گفت مصلن همین جاده ها،شهرها... رو کی درست کرده ؟
گفتم مثل اینکه هیچی از تاریخ ایران نمی دونی!  بهتره بگی "کی شهر و کشورت رو نابود کرده"؟
سی و چند سال پیش سیستم کشور من شاهنشاهی بوده،آقایی به نام «خمینی» اومد و به اسم اصلاح گند زد به تمام اوضاع! الآنم که گفتن نداره! خودت داری می بینی،فعلن کارگران مشغول ویران ایرانند!!!