Total Pageviews

Thursday, February 24, 2011

از کسانی که "کیهان" میخوانند میترسم

اس ام اس : از کسی که کتابخانه دارد وکتابهای زیادی میخواند نترس،از کسی بترس که یک کتاب دارد و آن را مقدس میشمارد.
در باب همین اس ام اس از کسی که هر روز صبح تمام روزنامه ها حتی طرفدار دولت را ورق میزند نترس،از کسی بترس که روزانه .فقط یک روزنامه "کیهان" را به دقت میخواند 

 پی نوشت : هر وقت توی مترو میبینم یکی به دقت میخ شده به یکی از متنهای روزنامه کیهان خداوکیلی ازش میترسم ومیگم این همون  روح شریعتمداری در کالبد یک نفر دیگه!

Thursday, February 17, 2011

از اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید

شورای هماهنگی راه سبز امید: ملت بزرگوار ایران در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت دو شهید ۲۵ بهمن، که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

از اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید

Sunday, February 13, 2011

برادر بسیجی،سپاهی هم خونِ من/اینا میخوان من و تو بیوفتیم به جونِ هم!

همونطور که شما برادر عزیز میدونی 25بهمن چه خبره و داری خودتو آماده میکنی من خواستم اینجا توصیه ای دوستانه برات داشته باشم چون هر طور شده تو هم ایرانی هستی!
برادران بسیجی و سپاهی(اونایی که خام شدید رو منظورمه نه کسایی که میدونید چیکار دارید میکنید)این تضاهرات انجام خواهد شد حالا شما هر چقدر سعی کنید جلوی اطلاع رسانی رو بگیرید،فلیتر کنید فایده نخواهد داشت پس سعی کنید این دفعه کمترین اشتباه رو کنید و بگذارید این مردم به طور کاملا" مسالمت آمیز بیان در خیابانها و اعتراض خودشون رو بر علیه این سیستم انجام بدند چون دادن تلفات در این شلوغیها(چه برای مردم،چه برای شما)برای این نظام دیکتاتور مهم نیست و بودن در قدرت براشون از همه چیز مهمتره.و شما رو به نوعی سپر برای خودشون ساختند.

پی نوشت1:تیتری که برای این پست انتخاب کردم یکی از آهنگهای مهدار به نام ریشه در آلبوم خواب در بیداری هستش
پی نوشت2: چند روز پیش متوجه شدم که وبلاگ رو فیلتر کردند و کلی به خودم بالیدم :دی و اینکه زحمت شِیر ولایک هم به گردن شماست دیگه ;)

Sunday, February 6, 2011

درخواست موسوی و کروبی برای تضاهرات در 25 بهمن 89

  آقایان کروبی و موسوی هم میخوان رکب بزنن به رقیب! به طرفداری از مردم مسلمان مصروتونس مجوز میخوان! این چه سیاستیه ؟؟
تصویرزیر نامه درخواست آقایان موسوی و کروبی برای تضاهرات به طرفداری از مردم مصر وتونس هستش

Saturday, February 5, 2011

مصر، 30 سال بعد!

از امروز میشه وضعیت کشور مصر رو پیش بینی کرد،حدود 30 سال بعد عده ای از همین مردمی که بر علیه مبارک قیام کردند وقصد انقلاب دارند جملاتی این چنین میشنویم :
*به خدا که مبارک از اینا بهتر بود
*اون موقع هربدی بود عوضش مردم خوش بودند
*اون زمان حکومت دینی نبود،مردم متدین تری داشتیم
*به خدا کسی رو به نام دین اعدام نمیکرد  اون مبارک دیکتاتور
و... از این شکل جملات و به جایی میرسه که از همون داخل رژیم مخالفانی خواهد داشت دولت که با اتحاد مردم ایجاد فتنه میکنند و به کرمهایی تبدیل میشوند که با انقلاب مخملی پایه های قدرت رو سُست میکنند .