از امروز میشه وضعیت کشور مصر رو پیش بینی کرد،حدود 30 سال بعد عده ای از همین مردمی که بر علیه مبارک قیام کردند وقصد انقلاب دارند جملاتی این چنین میشنویم :
*به خدا که مبارک از اینا بهتر بود
*اون موقع هربدی بود عوضش مردم خوش بودند
*اون زمان حکومت دینی نبود،مردم متدین تری داشتیم
*به خدا کسی رو به نام دین اعدام نمیکرد اون مبارک دیکتاتور
و... از این شکل جملات و به جایی میرسه که از همون داخل رژیم مخالفانی خواهد داشت دولت که با اتحاد مردم ایجاد فتنه میکنند و به کرمهایی تبدیل میشوند که با انقلاب مخملی پایه های قدرت رو سُست میکنند .
No comments:
Post a Comment