Total Pageviews

Saturday, February 5, 2011

مصر، 30 سال بعد!

از امروز میشه وضعیت کشور مصر رو پیش بینی کرد،حدود 30 سال بعد عده ای از همین مردمی که بر علیه مبارک قیام کردند وقصد انقلاب دارند جملاتی این چنین میشنویم :
*به خدا که مبارک از اینا بهتر بود
*اون موقع هربدی بود عوضش مردم خوش بودند
*اون زمان حکومت دینی نبود،مردم متدین تری داشتیم
*به خدا کسی رو به نام دین اعدام نمیکرد  اون مبارک دیکتاتور
و... از این شکل جملات و به جایی میرسه که از همون داخل رژیم مخالفانی خواهد داشت دولت که با اتحاد مردم ایجاد فتنه میکنند و به کرمهایی تبدیل میشوند که با انقلاب مخملی پایه های قدرت رو سُست میکنند . 

No comments:

Post a Comment