Total Pageviews

Tuesday, September 13, 2011

آب بازی بیشتر به نظام ضربه می زند تا اختلاس!

اینجا ایران است! کسی که اختلاس کرده فراری ست اما کسی که آب بازی کرده 24 ساعت بعد در تلویزیون دولتی (20:30 بوقچی نظام) حاضر می شود و هم کلی ابراز ندامت می کند اما کسانی که اختلاس کردند الآن از دست دولت+سربازان گمنام امام زمان فراری است! کسانی که عبدالمالک ریگی را به گفته خودشان در آسمان! دستگیر کردند!
اختلاس این شخص 3.000.000.000.000 تومان است! بله! حتی اگر چهار صفر هم از واحد پولی کشور کم شود صفرهای این مبلغ تمام نشدنی ست! 
درکشوری به طور مثال برای رفع بحران و مشکل آب دریاچه مبلغ 800.000.000 اختصاص داده ! آن هم از ترس خیزشهای مردمی ست!
کمی شرف داشته باشند این بسیجی ها و با مقایسه این صفرها ببینند که از کدام نظام دفاع می کنید با زور باطوم ؟؟؟ از کدام اسلام دفاع می کنید با کتک زدن جوانان!

Wednesday, September 7, 2011

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !
دیدن خبر خودکشی این نوجوان بسیار دردناک است! اما دردناک تر از آن ادامه پیدا کردن ترویج خرافه پرستی در ایران و کشورهای جهان سوم دیگر! این از صداوسیما جمهوری اسلامی! فکر می کنید فقط در سریالها خرافه به خورد مردم می دهند ؟! خیر با تاسف فراوان باید خدمتتان عرض کنم که در مدارس راهنمایی و دبیرستان هم به همین شکل مغز نوجوانان را شستشو می دهند!
من خودم هرگز نمی بخشم معلم پرورشیم را زمانی که من دوم و سوم راهنمایی بودم او چند ساعت در هفته را برای از شب اول قبر می گفت و همواره از عذاب کسانی اعمال ناشایست انجام می دادند برایمان توضیح می داد!
معلم دیگرم دقیقن وقتی که من سوم راهنمایی بودم و 14 سال بیشتر نداشتم می گفت : گوش کردن مرد به صدای خواننده زن و بالعکس که به کل حرام است! اما اگر ترانه ای را گوش کنید و از خود بیخود نشوید مشکل شرعی ندارد!
مگر من در آن سن چی می فهمیدم ؟ گوشم پُر شده بود از خرافه ! حال که سال دوم دانشگاه هستم چرا این خزعبلات را به ما درس نمی دهند ؟ دلم می خواد فقط برای یک لحظه استادی از خرافاتش و توهمات خود و مذهبش در کلاس بگوید،چنان با صحبت می کوبم از دهانش که دیگر هیچ جای دیگر از این حرفها نزند!
امیدوارم که روزی همه عقاید خود را درون قفسه سینه شان نگه دارند و هر انسانی تا روزی که به سن تصمیم گیری نرسیده در
جریان خرافات قرار نگیرد!

لینک خبر :  خودکشی کودک 12 ساله در اثر توهمات «پنج کیلومتر تا بهشت»

Tuesday, September 6, 2011

Saturday, September 3, 2011

12 شهریور،باز هم جو حاکم امنیتی شد!

باز هم جو امنیتی بر شهر تهران حاکم شد!
تازه این حالت در شرایطی روی داده است که مردم در حرکتی خودجوش برای ابراز همدردی با مردم ارومیه در اعتراض به خشک شدن دریاچه و بی اهمیتی دولت در تهران خواستند اعتراض کنند اما رژیم باز هم از ترس از دست دادن صندلی حکومت ماموران
خود را روانه خیابانهای مرکزی تهران کرد!




Thursday, September 1, 2011

آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟

من نمیدانم چرا حالا جریان انحرافی تازه حزب جدیدی هم تشکیل داده برای شرکت در انتخابات مجلس سال 90!
اصلن چگونه یک حزبی تا این حد به انحرافش اطمینان دارند میتواند هرگونه فعالیت کند،فعالیتها و ایده های دینی که با عنوان «مکتب ایرانی» آغاز شد را ادامه دهد ؟! هرروز یک گند اقتصادیشان بالا میزند! این روزها دیگر همه را فهمیده اند که انگار جریان انحرافی با اصل ولایت فقیه هم مشکل دارند و احتمال دارند با به قدرت رسیدن (منظور بیشتر از قدرتی ست که حال حاصر دارند) جایگاه رهبری را هم در قدرت سست کرده و چه بسا باعث کنار زدن کامل ایشان برسد (100% البته که باعث خوشحالی من است) اما سوالاتی که برایم پیش آمده این است که چرا مقابل فعالیتشان را نمی گیرند ؟ آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟ 
در زیر هم عکسی گذاشته ام که نشان از مبارزه رسانه ای علیه این جریان است! که شاخه «فساد اقتصادی»شان ایجاد شده ولی در آن نوشتاری موجود نیست!


لینک مرتبط : http://siasatema.com

Tuesday, August 16, 2011

بهتره بگی : کی کشورم رو خراب کرد ؟!

دیروز با یه پسره افغانی هم صحبت شدم،داشت تعریف می کرد نزدیک دوهفته پیش یه درگیری بین طالبان و نیروهای نظامی اتفاق افتاده که بعد از اون پلیسهای بین المللی افغان ریختن خونه اینا ومقداری پولشون رو بردند و برادر کوچکترش رو هم کتک زدند!  اون از این مساله ناراحت بود...
حالا هیمنطوری حرف کشیده شد به جایی که در مورد شهرش حرف زد و گفت که نیم ساعتی تا کابل راهه،میگفت چند سال قبل اونجا آسفالت نبوده اصلن تا این بیاد ایران،الآن مدتیه که آسفالت شده و خلاصه کلی آباد شده،منم اون بین به شوخی گفتم «آمریکا» آباد کرده شهر و کشورتون رو ؟
که گفت : نه بابا!!! آمریکا کیـــه و از من پرسید کشور شما رو کی آباد کرده ؟؟؟!!! گفتم منظورت چیه ؟ گفت مصلن همین جاده ها،شهرها... رو کی درست کرده ؟
گفتم مثل اینکه هیچی از تاریخ ایران نمی دونی!  بهتره بگی "کی شهر و کشورت رو نابود کرده"؟
سی و چند سال پیش سیستم کشور من شاهنشاهی بوده،آقایی به نام «خمینی» اومد و به اسم اصلاح گند زد به تمام اوضاع! الآنم که گفتن نداره! خودت داری می بینی،فعلن کارگران مشغول ویران ایرانند!!!

Wednesday, June 15, 2011

شهید پروری در نظر من آفت مزرعه است

من دقیقا" نمیدونم مشکل ما از کجا نشعت میگیره وگر نه حتما" به صراحت همین جا میگفتم،اما یقین دارم که این یک مشکل بزرگیه که ملت ما دچارش بوده و شده.
ماجرای اصلی از «شهید پروری» این قوم غیور شروع شد،این جرقه تو ذهنم خورد که این حرفا رو اینجا بگم! اما هربارکه خواستم بگم فرصت نمیشد ویا چند روزی از ماجرا گذشته بود،به قول معروف تنور داغ نبود که بچسبونم و من هم حرفی نمیزدم.اما بعد از جان باختن خانم  هاله سحابی دوباره دیدم بر سر جنازه ایشان و نحوه خاکسپاری دولت کار همیشگی خود را کرده به خانواده و آشنایان ایشون بی احترامی کردند و اجازه تشییع جنازه درست و حسابی رو ندادند،اما بحثهای تکراری از قبیل : شهید،وای جنازه ما رو بدید،رای من رو دزدیدی شهیدم رو ندزد و ... از طرف مردم شروع شد،تازه مساله دیگه ای که پیش اومد این بود که توی نظرسنجی هفتگی پارازیت به عنوان شخصیت خوب هفته به مرحومه سحابی بیشتر از نسرین ستوده رای داده بودند! تصمیمات احساساتی تا کی ؟
آیا هاله ای که متاسفانه مثل دیگر بی گناهان باز برای آزادی جانش رو از دست داد نیاز به حمایت،روحیه و ... داره یا نسرین ستوده ؟
حالا من نسرین ستوده رو مثال زدم چون اون روز توی نظر سنجی دیدم،تصور کنید زندانیانی رو که تا به حال اسمشون رو هیچ جا نشنیدیم.
دوباره امروز هم شاهد همین مساله بودم بعد از فوت هدی صابر قصه تکراری بالا رو داشتیم امروز هم باز دوباره دیدم با سوالی که پارازیت در صفحه فیسبوک ایجاد کرده بود بیشتر کامنتها راجع به هدی بود!
اما این حرفها رو گفتم و مثالها رو برای ملموس بودن مطلب آوردم،حرف اصلی من این بود که اگر امروز به این مشکل دچاریم همه از این قبیل مسایل هستش،شهیدی رو بزرگ کنیم،تا 10 سال دیگر مقبره بر مزارش بسازیم و چند صد سال بعد هم یه معصوم بزنیم آخر اسمش و فرقه ای راه بندازیم
موسوی و کروبی به همراه همسرانشان امروز در حصر به سر می برند  ...! این بزرگواران امروز برای من معصومند نه بعد از مرگ،پس امروز از آنها حمایت میکنم،امروز در مجامع از افکار و عقایدشان حمایت میکنم نه چند صد سال بعد ...!

شهید پروری در نظر من آفت مزرعه است،مزرعه ای که هر روز درش افکار آزاد رشد میکنند.

بعدا" نوشت : تقدیر فراوان میکنم از محمد نوری زاد که دست از مبارزه مسالمت برنمی دارد (نامه نوری زاد خطاب به رهبری)


 لینک مرتبط :نامه نسرین ستوده به هاله سحابی: گل زنبقی که از حیاط زندان چیده بودی، پژمرد



Saturday, June 11, 2011

اطلاع رسانی در 22 خرداد 90

متاسفانه این روزها فرصت ارسال پست در مفتش را ندارم.
این رو هم خواستم خیلی فوری اعلام کنم که در صورتی که خبری دریافت کنم یا چیزی مشاهده کنم از طریق توییتر با اطلاعاتان میرسانم،جدیدا" نرم افزاری هم تهیه کردم تا از طریق تلفن همراه به توییتر متصل شوم.

من را در توییتر و فیسبوک دنبال کنید

Sunday, May 8, 2011

فاش شدن یکی دیگر از قتلهای چماق به دستان

 این خبر به تازگی منتشر شده و منتشر کننده یکی از دوستان نزدیک این جوان عزیز میباشد که تا به امروز هم به زور فشار رژیم  خانواده ی این عزیز مانع از رسانه ای شدن این خبر می شدند! شخصی که خود را دوست عزیز این جوان نامیده ماجرا و لحضه
دستگیری را کاملا" در ایمیل ارسالی خود به جرس توضیح داده که من هم اینجا منتشر میکنم.

من یکی از دوستان بسیار بسیار نزدیک سینا آرامی هستم. من و سینا برای سخنرانی خاتمی به حسینیه جماران رفته بودیم که با نیمه کاره ماندن سخنرانی و حمله وحشیانه بسیجی ها به حسینیه و شکستن شیشه ها و ضرب و شتم مردم توسط بسیجی ها سینا در صدد فیلم برداری از صحنه بر آمد که مورد توجه بسیجی ها قرار گرفت که پس از کتک زدن سینا با باتوم او را به یک ون انتقال دادند. فردای آن روز یعنی روز عاشورا خبر فوت سینا به خانواده اش داده میشود و به آنها گفته میشود چنانچه این ماجرا رسانه ای شود فرزند دیگر آنها را خواهند کشت که همین باعث ترس و سکوت خانواده شان میشود و از دادگاهی کردن پرونده فرزندشان خودداری میکنند. از طرفی عمق این فاجعه به حدی بود که مردم لنگرود گیلان تحت تاثیر قرار گرفته و خواستار قصاص قاتل سینا شدند که بسیجی ها از ترس افزایش اعتراضات محل سکونت خانواده وی را به اجبار از لنگرود به کرج انتقال دادند. این رژیم هر کاری را برای خفه نگهداشتن مردم انجام داده است چه برسد به خانواده این شهید ... احتمال اذیت و آزار خانواده و دوستان وی توسط رژیم  هست و امیدوارم مرا درک کنید. و اگر من به افشا این شهید گمنام پرداختم به خاطر دوستی نزدیکیست که با هم داشتیم و سکوتم باعث عذاب وجدانم میشد. زمانی که من برای تدفین سینا به وادی لنگرود رفتم آثار ضربه باتوم به سر دیده میشد و همچنین شلاق با کابل نیز مشهود بود و کنده شدن ناخن های دست و پا نیز معلوم بود و سوراخ هاهی مانند سوراخ مته در استخوان های سینا مشخص بود و از همه وحشتناک تر خالی شدن شکم وی که به دلیل شلیک گلوله از پهلوی راست و خروج آن از پهلوی چپ بود. خواهشا با اعلام و رسانه ای شدن این شهید ماهیت رژیم تشنه به خون جوانان بیدار ما را آشکار کنید تا همه بفهمند که رهبری که ادعای حکومت علی را دارد حتی دادگاهی برای گرفتن حق این شهید برگذار نمیشود . و تنها دلیلم برای انتخاب سایت شما پر بیننده بودن و اهمیت دادن به ایمیل خوانندگانتان میباشد و مطمئن هستم که شما خون این شهید گمنام سبز را پایمال نمیکنید..

Friday, May 6, 2011

آیا "سپاه" مقصد بعدی آمریکا پس از کشتن بن لادن است ؟

آمریکا پس از 10-11 سال موفق به دسیتابی به بزرگترین تروریست قرن(به گفته خودشون) چند روز پیش موفق به کشتن،مفقود کردن جسد و ... شدند،اما خبر مرگ بن لادن به دلیل مهم بودن هنوز حاشیه های خودش رو داره و من فکر میکنم حالا حالا ها هم تمومی نخواهد داشت،چون این طرز فکر افراطی-دینی همیشه بوده و مثل خیلی از چیزای گند دیگه تموم بشو نیست.
اما خبر جالبی که امروز برخوردم بهش (کنگره آمریکا در گزارشی جدید سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به ارتباط با شبکه القاعده متهم کرده است.) این سوال برام به وجود اومد که آیا بهانه 11سپتامبر که باعث شد تا به امروز آمریکا به دنبالی کسی بگرده و بکشتش که هرگز حملات 11 سپتامبر رو به عهده نگرفت.
آیا امروز هم آمریکا به دنبال هیمن بهانه است ؟ یا واقعا" سپاه پاسداران با القاعده رابطه داره ؟

Thursday, May 5, 2011

فرارو لینک خبر "اخراج مصلحی توسط احمدی نژاد " رو تنها ساعاتی پس از انتشار حذف کرد+عکس

 دیروز پس از پخش شدن غیر رسمی خبر "اخراج مصلحی توسط احمدی نژاد از جلسه هیات دولت" فرارو اولین سایت خبری بود که به نقل از یک مقام آگاه این خبر را به طور رسمی منتشر کرد(احمدی  نژاد مصلحی را از هیات دولت بیرون کرد) اما پس از گذشت 1 روز  از پخش شدن این خبر امروز دیدم فرارو لینک رو حذف کرده منم خواستم اینجا به این مساله اشاره کنم که به همین راحتی نتونن .هرروز پس از پخش یک خبر دست به همچین عملی بزنند.


Sunday, May 1, 2011

به مناسبت قهر احمدی نژاد با سید علی

در حال گذر از خیابانهای اطراف پاستور و بیت آهسته قدم بردارید خطر فر ریختن به علت سستی پایه های نظام جدی ست!

Tuesday, April 26, 2011

محمود جــــان ؟! محمودی...! کجای ؟! برایت گوشت آهو آوردم

دیشب که داشتم مجوعه 20 "قهوه تلخ" رو می دیدم،این دیالوگ ذهن من رو فقط وصل می کرد به احوالات این روزهای احمدی نژاد که دوست داشتم شما هم بخونیدش،همون دیشب یادداشتش کردم که بیام امروز توی مفتش بنویسم.

لعبت : بولوتوث جــان ؟! بلو ...! کجایی ؟! برایت گوشت آهو آوردم
کبوتر : حتما" شام خورده،خوابیده.گوشتو بدین ببرم مطبخ خراب نشه
لعبت : بلوتوث جان ؟! بلو...! کجایی ؟! برو ببین آن ور نیست ؟
کبوتر : آخه خانم جان آن ور که همین دو قدمیه! اگه بود صدایت را می شنید دیگه...وای!
لبعت : برو ببین در اتاق است ؟
کبوتر : شما منو چی شناختین ؟! من می رم اتاق مردم ؟؟؟
لعبت : بمیری...! که انقدر تنبلی تو...
چند ثانیه بعد لعبت می ره و با یک لباس بر می گرده;
لعبت : لباسش هست،ولی خودش تویش نیست...!
کبوتر : ببین کجا میخواسته بره که تیپ زده!
لعبت : چی زده ؟!
کبوتر : هیچی بابا...همون صبح که خواستیم را بیفتیم،آقا بولوتوث نیومد فهمیدم یه خبرایی هست،گفتم بگم میگن میخوای میونه زن و شوهر و بزنی به هم.دیگه نگفتم.
لعبت : چه خبری ؟!
کبوتر : خب وقتی اون رفیق نا بابش "مستشار" می مونه،آقا بولوتوث هم می مونه !! یعنی چی ؟! یعنی اینکه اینا می خوان دوتایی یه خاک توسری بکنند...!
لعبت :حرف بی خود نزن کبوتر! نازی هم با آنهاست.
کبوتر : پس اگه پیش مستشار نبوده که حتما" کشتنش!
لعبت : زبانت را گاز بگیر! کشتنش یعنی چه ؟!!!
کبوتر : پس دست کم دزدیدنش که از شما پول بگیرند!
لعبت : الهی بمیری که انقدر نفوس بد می زنی ...!
کبوتر : البته یه احتمال هم می تونم بدم که  صاعقه زده باشه،از وسط دو شقه اش کرده باشه و هر شقش رو یکی از سگای کاخ 
برداشته باشه یه گوشه ای داره سق می زنه!!!

این تیکه آخر بود که من دوست داشتم نسبت بدمش به احمدی نژاد

Sunday, April 24, 2011

احمد خاتمی،سر کرده طالبان در ایران!



اگر چه باعث ناراحتی یه عده میشه که نباید سرکرده های این رژیم معیار مناسبی برای اثبات یا رد اسلام قرار داد،اما از اونجایی که من این گونه برخورد ها رو در تاریخ همیشه از افراط گرایی میبینم که نمونه امروزیش همین صحبتهای آقی احمد خاتمی،طالبان در افغانستان و ... نمونه های دیگری هم که نیازی نیست اینجا ازش نام ببرم در گذشته و از شخصیتهای برجسته اسلام(یا ادیان دیگر بوده) اما برای روشن شدن ماجرا دوست دارم یادی کنم از فیلم "حضرت یوسف" تا به روزی که آن حضرت به مرتبه ای از نظر سیاسی-قدرت نرسیده باشند،مهربان،بخشنده و ... و تاکید بر آزادی انتخاب در دین داشتند اما همین که توانست وارد عرصه قدرت بشود فرمود : از امروز هیچکس حق پرستش بت در این شهر را ندارد!


Thursday, April 21, 2011

بیدار شدن "مفتش" در 90 کمی به تاخیر افتاد!

از همون اول سال شروع میکنم :
1.امسال که ارتباطم با موسوی و کروبی قطع بود و از اونجایی که این سال توسط میر حسین نامگذاری نشد،من امسال رو هم برای خودم سال استقامت،صبر و شکیبایی اعلام میکنم و همچنان در صبرم و جنگ با مزدوران دیکتاتور "جهاد" میکنم که دیگه این کلمه رو توی جملات هیچ یک نبینیم.
2.اخراجیهای3،جدایی نادر از سیمین... همونطور که از قبل با خودم عهد کردم نرفتم و این فیلم (حتی اگر خوب و پر محتوا) رو ندیدم و دلیل اصلی من "چماق به دست" بودن و خیلی بیش از حدّ ولایتی بودن ایشون هستش اما از اونجایی که ج.نادر از سیمین دردهایی مشترکی از اجتماع بیمار و ... ایران رو به تصویر میکشید دو بار به دیدن این فیلم رفتم،نه بلیت خردم ریختم دور،نه اخراجیها رو کپی کردم و نخریدم،کار بد ارزش دیدن نداره چه تو سینما چه اینترنت!
3.امیدوارم ریشه کسانی که طرز تفکر وحشیانه و متعصب و دو آتیشه مذهبی مثل" سعید تاجیک"ها رو دارند از زمین کنده شه یا به راه آدمیت هدایت بشوند.
4.نظر من راجع به سی دی "ظهور نزدیک است" اینه که صحر رو میدونم نزدیکه و اندکی هم صبر میکنم اما راجع به ظهور نمی دونم.
اما این توطعه ها نشان یه کودتاســــت!

Sunday, March 20, 2011

من "اخراجیهای 3" رو نخواهم دید!

من این فیلم رو نخواهم دید و همچنان از فیلم "جدایی نادر از سیمین" حمایت خودم رو اعلام میکنم،همین دیروز هم رفتم دیدمش هرچی از خوبیاش بگم کم گفتم...

پ.ن : احتمالن آقا مسعود دلش رو صابون زده برای مقامی یا شایدم میخواد تو انتخابات آینده رقیب مشایی باشه،نمیدونم !
اسمت هرچی هست،امین و منصف هم که نیستی/لا اقل صادق باش

Sunday, March 13, 2011

برای 4 شنبه سوری

اومدم اینجا نزدیکی چهارشنبه سوری یه سری نکته ها که از ذهنم رد می شد رو عرض کنم خدمتتون و خِلاص .
اول اینکه تو سه شنبه گذشته(17 اسفند) من تازه متوجه شدم که این آمبولانس ها که توی این روزای شلوغ همینطوری مثل مگس سروصدا راه می اندازند همه و همه برنامه ریزی شده برای ایجاد وحشت بین مردم معترض که از همدیگر هم خبری ندارند فکر کنند حالا چی شده! در صورتی که چهار تا آمبولانس رو چند نفر سوار میکنند و هی این طرف وآن طرف میرند که حتی من 17 اسفند خبر دارم که توی محدوده بازار تهران هم این کار رو کردند،اما اینا خبر ندارند که این مردم از همچین چیزی ترس نداره.
دوم اینکه بچه ها خیلی مراقب خودتون باشید که امکان داره سو استفاده رسانه ای بکنند(که مطعنن میکنند) اما باید سعی کینم کمترین هزینه رو پرداخت کنیم ولی از خواستی که داریم عقب نخواهیم کشید .
پی نوشت :



Monday, March 7, 2011

جنبش سبز،جنبش زنان پیوندتان مبارک

فردا همه دعوت برای این جشن بزرگ،روز پیوند جنبش سبز با جنبش زنان است .
8 مارس برابر با 17 اسفند روز جهانی زنان مبارک
مخصوصا" شیر زنان ایرانی به همراه هسران آقایان موسوی و کروبی

Saturday, March 5, 2011

پیام موجود فضایی به زمین

هر از چند گاهی پیامهایی از موجودات عجیب فضایی به انسانهای زمینی می رسد.
لینک مرتبط : 

یک فرمانده سپاه درباره نتایج انتخابات آینده مجلس هشدار داد

Thursday, February 24, 2011

از کسانی که "کیهان" میخوانند میترسم

اس ام اس : از کسی که کتابخانه دارد وکتابهای زیادی میخواند نترس،از کسی بترس که یک کتاب دارد و آن را مقدس میشمارد.
در باب همین اس ام اس از کسی که هر روز صبح تمام روزنامه ها حتی طرفدار دولت را ورق میزند نترس،از کسی بترس که روزانه .فقط یک روزنامه "کیهان" را به دقت میخواند 

 پی نوشت : هر وقت توی مترو میبینم یکی به دقت میخ شده به یکی از متنهای روزنامه کیهان خداوکیلی ازش میترسم ومیگم این همون  روح شریعتمداری در کالبد یک نفر دیگه!

Thursday, February 17, 2011

از اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید

شورای هماهنگی راه سبز امید: ملت بزرگوار ایران در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت دو شهید ۲۵ بهمن، که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

از اعلامیه شماره دو شورای هماهنگی راه سبز امید

Sunday, February 13, 2011

برادر بسیجی،سپاهی هم خونِ من/اینا میخوان من و تو بیوفتیم به جونِ هم!

همونطور که شما برادر عزیز میدونی 25بهمن چه خبره و داری خودتو آماده میکنی من خواستم اینجا توصیه ای دوستانه برات داشته باشم چون هر طور شده تو هم ایرانی هستی!
برادران بسیجی و سپاهی(اونایی که خام شدید رو منظورمه نه کسایی که میدونید چیکار دارید میکنید)این تضاهرات انجام خواهد شد حالا شما هر چقدر سعی کنید جلوی اطلاع رسانی رو بگیرید،فلیتر کنید فایده نخواهد داشت پس سعی کنید این دفعه کمترین اشتباه رو کنید و بگذارید این مردم به طور کاملا" مسالمت آمیز بیان در خیابانها و اعتراض خودشون رو بر علیه این سیستم انجام بدند چون دادن تلفات در این شلوغیها(چه برای مردم،چه برای شما)برای این نظام دیکتاتور مهم نیست و بودن در قدرت براشون از همه چیز مهمتره.و شما رو به نوعی سپر برای خودشون ساختند.

پی نوشت1:تیتری که برای این پست انتخاب کردم یکی از آهنگهای مهدار به نام ریشه در آلبوم خواب در بیداری هستش
پی نوشت2: چند روز پیش متوجه شدم که وبلاگ رو فیلتر کردند و کلی به خودم بالیدم :دی و اینکه زحمت شِیر ولایک هم به گردن شماست دیگه ;)

Sunday, February 6, 2011

درخواست موسوی و کروبی برای تضاهرات در 25 بهمن 89

  آقایان کروبی و موسوی هم میخوان رکب بزنن به رقیب! به طرفداری از مردم مسلمان مصروتونس مجوز میخوان! این چه سیاستیه ؟؟
تصویرزیر نامه درخواست آقایان موسوی و کروبی برای تضاهرات به طرفداری از مردم مصر وتونس هستش

Saturday, February 5, 2011

مصر، 30 سال بعد!

از امروز میشه وضعیت کشور مصر رو پیش بینی کرد،حدود 30 سال بعد عده ای از همین مردمی که بر علیه مبارک قیام کردند وقصد انقلاب دارند جملاتی این چنین میشنویم :
*به خدا که مبارک از اینا بهتر بود
*اون موقع هربدی بود عوضش مردم خوش بودند
*اون زمان حکومت دینی نبود،مردم متدین تری داشتیم
*به خدا کسی رو به نام دین اعدام نمیکرد  اون مبارک دیکتاتور
و... از این شکل جملات و به جایی میرسه که از همون داخل رژیم مخالفانی خواهد داشت دولت که با اتحاد مردم ایجاد فتنه میکنند و به کرمهایی تبدیل میشوند که با انقلاب مخملی پایه های قدرت رو سُست میکنند . 

Saturday, January 29, 2011

قدیمی ترین مجری صداوسیما در برنامه پارازیت


دیشب یکی از قدیمی ترین و محبوبترین مجریهای صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران در برنامه پارازیت حاضر شد! مجری که نزدیک 5 سال بود مردم ازش خبر آنچنانی نداشتند،سید محمد حسینی که دیشبم خیلی گنگ پاسخ سوالات رو میداد، گفت : اگر مردم سوالی دارند میتونند در صفحه فیس بوک من ازم بپرسن منم جواب میدم.
مشاهده پارازیت در صفه یوتیوب


پی نوشت : خیلی وقت بود که حسینی رو از این جعبه جادویی ندیده بودم،ممنون از برنامه خوب پارازیت. 

Thursday, January 20, 2011

وجدان نیمه هشیار راننده!

دیشب سوار یه پیکان مسافرکش شدم،پرسیدم مسیرتون مترو میخوره ؟
گفت : نه!
 منم گفتم : من سر بلوار فردوس پیاده میشم،کرایه من چقدر میشه  ؟
آقای راننده گفت 500 تومن،منم کمی فکرم مشغول شد که کرایه من بیشتر از 300،350 تومن نمیشه اما بدون اینکه حرفی بزنم 500 تومن دادم بهش.
وقتی داشتم پیاده میشدم صِدام زد و گفت : بیا آقا این 100 تومن رو بگیر!
خُب آقای محترم من که مسیرم رو توضیح داده بودم که تا کجاست،بهونه نمیتونه بیاری،احتمالا" وجدانت اجازه نداده پول زیادی از من بگیری.
امّا چه خوب میشد که وجدانت هوشیار تر عمل کنه،شاید جای دیگه همین نیمه هُشیاری کار دست خودت یا دیگری بده و ضررش بیشتر از 100،200 تومان باشه  یا حتی غیر قابل جبران!


Wednesday, January 19, 2011

به جای «فیلتر» بگویید «پالایه»

 آخرين واژه‌های مصوب گروه واژه‌گزينی فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعلام شد. 

علی مهرامی- روابط عمومی گروه واژه‌گزينی فرهنگستان زبان و ادب فارسی-، با اشاره به آخرين واژه‌های تصويب‌شده در اين گروه، آن‌ها را به اين شرح اعلام كرد: «برند»: «نمانام»؛ «ماكت»: «نمونک»؛ «لوگو»: «نشان‌واره»؛ «فيلتر»: «پالايه»؛ «ويو» (view) به اقتضای موردی كه استفاده می‌شود با سه معادل «ديد»، «چشم‌انداز» و «منظره»؛ «هندآوت»: «دست‌برگ»؛ «لِگو»: «همچين»؛ «اكسس»: «دست‌يابی»؛ «هِدِر»: «سَرآيند»، «فوتِر»: «پسايند»؛ «اوريگامی» بنا به اقتضای استفاده، «كاغذتايی» و «كاغذ‌تا»؛ «هولدينگ كامپانی»: «شركت نگه‌دار»؛ «انكوباتور»: «پرديس علم و فناوری»؛ و‌ «خودرو هيبريدی»: «خودرو دونيرو». 

«بيلبورد»: «آگهی‌نما»؛ «پلاكارد»: «شعارنوشته»؛ «تراكت»: «اعلاميه»؛ و «تردميل»: «دو ثابت» از ديگر واژه‌های مورد اشاره‌ی روابط عمومی گروه واژه‌گزينی فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.

منبع : آفتاب

Wednesday, January 12, 2011

آخر ترم،حجم زیاد درسها،خَر خونی... تقلب

آخر ترم حجم درسهات انقدر زیاده که هیچ فکری به ذهنت نمیرسه جز خَر خونی! امّا اینجا همیشه یه واژه جذاب و همراه با استرس طعمدار میاد سراغت به نام "تقلب" زیاد هم قریب نیست کم و بیش همه آشنان باهاش اما در کل خیلی از محصلین با ذات قضیه مشکل دارن،ولی به نظر اینجانب اصلا" هم ایراد نداره! چه اشکالی داره ؟ من چرا باید درس وصایا،اخلاق کاربردی(همون اسلامی که اسمش   رو عوض کردن) یا... بشینم واسه چند نمره حفظ کنم ؟ اینکه آدم میگه تقلب اشکال نداره ،مشکلی که نداره هیچ اصلا" یه طعم خاصی داره که نمیشه یه امتحان رو بدن تقلب به آخر برسونی مثل بازی 21 میمونه در حین پول باختن! لذت هم میبری.
اما راستشو بخوام گفته باشم من تو این مورد اصلا" عرضه کافی رو ندارم و هر وقت تقلب متنی ببرم سر جلسه تا آخرامتحان از ترسم بیرون نمیارمش ولی تا بتونم تقلب از روشهای اشاره ای رو میکنم.اصلا" اینطوری بهتر هم میشه چون به این راحتی گیر نمیفتی نهایتا" بعد از اینکه مراقب 2یا 3 بار اخطار داد و جاتو عوض کرد تو این فاصله چند نمره نوشتی و پا میشی میری! اگر خیلی هم گیر باشه مدرکی نمیتونه گیر بیاره که ازت.
لینک مرتبط :
ایده این پست از همشهری جوان شماره 294  که موضوع "کافه چی" تقلب در امتحان بود

Thursday, January 6, 2011

مجری اصلی هدفمند کردن یارنه ها

ببخشد امام زمان عزیز،میگم فکر نمیکنی دیگه حالا وقتش شده باشه که با تکنولوژی آشتی کنی ؟
میتونی اس ام اس باکس راه اندازی کنی یا ایمیل بدی که دیگه برای انداختن یه نامه توی چاه نکوبیم تا جمکران بیاییم،خودت که در جریانی از وقتی یارانه ها رو هدفمند کردی هزینه داره همینطوری میره بالا! 

لینک مرتبط :

احمدی نژاد : امام زمان مجری قانون حذف یارانه هاست