Total Pageviews

Friday, May 6, 2011

آیا "سپاه" مقصد بعدی آمریکا پس از کشتن بن لادن است ؟

آمریکا پس از 10-11 سال موفق به دسیتابی به بزرگترین تروریست قرن(به گفته خودشون) چند روز پیش موفق به کشتن،مفقود کردن جسد و ... شدند،اما خبر مرگ بن لادن به دلیل مهم بودن هنوز حاشیه های خودش رو داره و من فکر میکنم حالا حالا ها هم تمومی نخواهد داشت،چون این طرز فکر افراطی-دینی همیشه بوده و مثل خیلی از چیزای گند دیگه تموم بشو نیست.
اما خبر جالبی که امروز برخوردم بهش (کنگره آمریکا در گزارشی جدید سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به ارتباط با شبکه القاعده متهم کرده است.) این سوال برام به وجود اومد که آیا بهانه 11سپتامبر که باعث شد تا به امروز آمریکا به دنبالی کسی بگرده و بکشتش که هرگز حملات 11 سپتامبر رو به عهده نگرفت.
آیا امروز هم آمریکا به دنبال هیمن بهانه است ؟ یا واقعا" سپاه پاسداران با القاعده رابطه داره ؟

No comments:

Post a Comment