Total Pageviews

Tuesday, September 13, 2011

آب بازی بیشتر به نظام ضربه می زند تا اختلاس!

اینجا ایران است! کسی که اختلاس کرده فراری ست اما کسی که آب بازی کرده 24 ساعت بعد در تلویزیون دولتی (20:30 بوقچی نظام) حاضر می شود و هم کلی ابراز ندامت می کند اما کسانی که اختلاس کردند الآن از دست دولت+سربازان گمنام امام زمان فراری است! کسانی که عبدالمالک ریگی را به گفته خودشان در آسمان! دستگیر کردند!
اختلاس این شخص 3.000.000.000.000 تومان است! بله! حتی اگر چهار صفر هم از واحد پولی کشور کم شود صفرهای این مبلغ تمام نشدنی ست! 
درکشوری به طور مثال برای رفع بحران و مشکل آب دریاچه مبلغ 800.000.000 اختصاص داده ! آن هم از ترس خیزشهای مردمی ست!
کمی شرف داشته باشند این بسیجی ها و با مقایسه این صفرها ببینند که از کدام نظام دفاع می کنید با زور باطوم ؟؟؟ از کدام اسلام دفاع می کنید با کتک زدن جوانان!

Wednesday, September 7, 2011

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !
دیدن خبر خودکشی این نوجوان بسیار دردناک است! اما دردناک تر از آن ادامه پیدا کردن ترویج خرافه پرستی در ایران و کشورهای جهان سوم دیگر! این از صداوسیما جمهوری اسلامی! فکر می کنید فقط در سریالها خرافه به خورد مردم می دهند ؟! خیر با تاسف فراوان باید خدمتتان عرض کنم که در مدارس راهنمایی و دبیرستان هم به همین شکل مغز نوجوانان را شستشو می دهند!
من خودم هرگز نمی بخشم معلم پرورشیم را زمانی که من دوم و سوم راهنمایی بودم او چند ساعت در هفته را برای از شب اول قبر می گفت و همواره از عذاب کسانی اعمال ناشایست انجام می دادند برایمان توضیح می داد!
معلم دیگرم دقیقن وقتی که من سوم راهنمایی بودم و 14 سال بیشتر نداشتم می گفت : گوش کردن مرد به صدای خواننده زن و بالعکس که به کل حرام است! اما اگر ترانه ای را گوش کنید و از خود بیخود نشوید مشکل شرعی ندارد!
مگر من در آن سن چی می فهمیدم ؟ گوشم پُر شده بود از خرافه ! حال که سال دوم دانشگاه هستم چرا این خزعبلات را به ما درس نمی دهند ؟ دلم می خواد فقط برای یک لحظه استادی از خرافاتش و توهمات خود و مذهبش در کلاس بگوید،چنان با صحبت می کوبم از دهانش که دیگر هیچ جای دیگر از این حرفها نزند!
امیدوارم که روزی همه عقاید خود را درون قفسه سینه شان نگه دارند و هر انسانی تا روزی که به سن تصمیم گیری نرسیده در
جریان خرافات قرار نگیرد!

لینک خبر :  خودکشی کودک 12 ساله در اثر توهمات «پنج کیلومتر تا بهشت»

Tuesday, September 6, 2011

Saturday, September 3, 2011

12 شهریور،باز هم جو حاکم امنیتی شد!

باز هم جو امنیتی بر شهر تهران حاکم شد!
تازه این حالت در شرایطی روی داده است که مردم در حرکتی خودجوش برای ابراز همدردی با مردم ارومیه در اعتراض به خشک شدن دریاچه و بی اهمیتی دولت در تهران خواستند اعتراض کنند اما رژیم باز هم از ترس از دست دادن صندلی حکومت ماموران
خود را روانه خیابانهای مرکزی تهران کرد!




Thursday, September 1, 2011

آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟

من نمیدانم چرا حالا جریان انحرافی تازه حزب جدیدی هم تشکیل داده برای شرکت در انتخابات مجلس سال 90!
اصلن چگونه یک حزبی تا این حد به انحرافش اطمینان دارند میتواند هرگونه فعالیت کند،فعالیتها و ایده های دینی که با عنوان «مکتب ایرانی» آغاز شد را ادامه دهد ؟! هرروز یک گند اقتصادیشان بالا میزند! این روزها دیگر همه را فهمیده اند که انگار جریان انحرافی با اصل ولایت فقیه هم مشکل دارند و احتمال دارند با به قدرت رسیدن (منظور بیشتر از قدرتی ست که حال حاصر دارند) جایگاه رهبری را هم در قدرت سست کرده و چه بسا باعث کنار زدن کامل ایشان برسد (100% البته که باعث خوشحالی من است) اما سوالاتی که برایم پیش آمده این است که چرا مقابل فعالیتشان را نمی گیرند ؟ آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟ 
در زیر هم عکسی گذاشته ام که نشان از مبارزه رسانه ای علیه این جریان است! که شاخه «فساد اقتصادی»شان ایجاد شده ولی در آن نوشتاری موجود نیست!


لینک مرتبط : http://siasatema.com

Tuesday, August 16, 2011

بهتره بگی : کی کشورم رو خراب کرد ؟!

دیروز با یه پسره افغانی هم صحبت شدم،داشت تعریف می کرد نزدیک دوهفته پیش یه درگیری بین طالبان و نیروهای نظامی اتفاق افتاده که بعد از اون پلیسهای بین المللی افغان ریختن خونه اینا ومقداری پولشون رو بردند و برادر کوچکترش رو هم کتک زدند!  اون از این مساله ناراحت بود...
حالا هیمنطوری حرف کشیده شد به جایی که در مورد شهرش حرف زد و گفت که نیم ساعتی تا کابل راهه،میگفت چند سال قبل اونجا آسفالت نبوده اصلن تا این بیاد ایران،الآن مدتیه که آسفالت شده و خلاصه کلی آباد شده،منم اون بین به شوخی گفتم «آمریکا» آباد کرده شهر و کشورتون رو ؟
که گفت : نه بابا!!! آمریکا کیـــه و از من پرسید کشور شما رو کی آباد کرده ؟؟؟!!! گفتم منظورت چیه ؟ گفت مصلن همین جاده ها،شهرها... رو کی درست کرده ؟
گفتم مثل اینکه هیچی از تاریخ ایران نمی دونی!  بهتره بگی "کی شهر و کشورت رو نابود کرده"؟
سی و چند سال پیش سیستم کشور من شاهنشاهی بوده،آقایی به نام «خمینی» اومد و به اسم اصلاح گند زد به تمام اوضاع! الآنم که گفتن نداره! خودت داری می بینی،فعلن کارگران مشغول ویران ایرانند!!!

Wednesday, June 15, 2011

شهید پروری در نظر من آفت مزرعه است

من دقیقا" نمیدونم مشکل ما از کجا نشعت میگیره وگر نه حتما" به صراحت همین جا میگفتم،اما یقین دارم که این یک مشکل بزرگیه که ملت ما دچارش بوده و شده.
ماجرای اصلی از «شهید پروری» این قوم غیور شروع شد،این جرقه تو ذهنم خورد که این حرفا رو اینجا بگم! اما هربارکه خواستم بگم فرصت نمیشد ویا چند روزی از ماجرا گذشته بود،به قول معروف تنور داغ نبود که بچسبونم و من هم حرفی نمیزدم.اما بعد از جان باختن خانم  هاله سحابی دوباره دیدم بر سر جنازه ایشان و نحوه خاکسپاری دولت کار همیشگی خود را کرده به خانواده و آشنایان ایشون بی احترامی کردند و اجازه تشییع جنازه درست و حسابی رو ندادند،اما بحثهای تکراری از قبیل : شهید،وای جنازه ما رو بدید،رای من رو دزدیدی شهیدم رو ندزد و ... از طرف مردم شروع شد،تازه مساله دیگه ای که پیش اومد این بود که توی نظرسنجی هفتگی پارازیت به عنوان شخصیت خوب هفته به مرحومه سحابی بیشتر از نسرین ستوده رای داده بودند! تصمیمات احساساتی تا کی ؟
آیا هاله ای که متاسفانه مثل دیگر بی گناهان باز برای آزادی جانش رو از دست داد نیاز به حمایت،روحیه و ... داره یا نسرین ستوده ؟
حالا من نسرین ستوده رو مثال زدم چون اون روز توی نظر سنجی دیدم،تصور کنید زندانیانی رو که تا به حال اسمشون رو هیچ جا نشنیدیم.
دوباره امروز هم شاهد همین مساله بودم بعد از فوت هدی صابر قصه تکراری بالا رو داشتیم امروز هم باز دوباره دیدم با سوالی که پارازیت در صفحه فیسبوک ایجاد کرده بود بیشتر کامنتها راجع به هدی بود!
اما این حرفها رو گفتم و مثالها رو برای ملموس بودن مطلب آوردم،حرف اصلی من این بود که اگر امروز به این مشکل دچاریم همه از این قبیل مسایل هستش،شهیدی رو بزرگ کنیم،تا 10 سال دیگر مقبره بر مزارش بسازیم و چند صد سال بعد هم یه معصوم بزنیم آخر اسمش و فرقه ای راه بندازیم
موسوی و کروبی به همراه همسرانشان امروز در حصر به سر می برند  ...! این بزرگواران امروز برای من معصومند نه بعد از مرگ،پس امروز از آنها حمایت میکنم،امروز در مجامع از افکار و عقایدشان حمایت میکنم نه چند صد سال بعد ...!

شهید پروری در نظر من آفت مزرعه است،مزرعه ای که هر روز درش افکار آزاد رشد میکنند.

بعدا" نوشت : تقدیر فراوان میکنم از محمد نوری زاد که دست از مبارزه مسالمت برنمی دارد (نامه نوری زاد خطاب به رهبری)


 لینک مرتبط :نامه نسرین ستوده به هاله سحابی: گل زنبقی که از حیاط زندان چیده بودی، پژمرد