Total Pageviews

Thursday, September 1, 2011

آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟

من نمیدانم چرا حالا جریان انحرافی تازه حزب جدیدی هم تشکیل داده برای شرکت در انتخابات مجلس سال 90!
اصلن چگونه یک حزبی تا این حد به انحرافش اطمینان دارند میتواند هرگونه فعالیت کند،فعالیتها و ایده های دینی که با عنوان «مکتب ایرانی» آغاز شد را ادامه دهد ؟! هرروز یک گند اقتصادیشان بالا میزند! این روزها دیگر همه را فهمیده اند که انگار جریان انحرافی با اصل ولایت فقیه هم مشکل دارند و احتمال دارند با به قدرت رسیدن (منظور بیشتر از قدرتی ست که حال حاصر دارند) جایگاه رهبری را هم در قدرت سست کرده و چه بسا باعث کنار زدن کامل ایشان برسد (100% البته که باعث خوشحالی من است) اما سوالاتی که برایم پیش آمده این است که چرا مقابل فعالیتشان را نمی گیرند ؟ آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟ 
در زیر هم عکسی گذاشته ام که نشان از مبارزه رسانه ای علیه این جریان است! که شاخه «فساد اقتصادی»شان ایجاد شده ولی در آن نوشتاری موجود نیست!


لینک مرتبط : http://siasatema.com

No comments:

Post a Comment