باز هم جو امنیتی بر شهر تهران حاکم شد!
تازه این حالت در شرایطی روی داده است که مردم در حرکتی خودجوش برای ابراز همدردی با مردم ارومیه در اعتراض به خشک شدن دریاچه و بی اهمیتی دولت در تهران خواستند اعتراض کنند اما رژیم باز هم از ترس از دست دادن صندلی حکومت ماموران
خود را روانه خیابانهای مرکزی تهران کرد!
No comments:
Post a Comment