Total Pageviews

Tuesday, September 13, 2011

آب بازی بیشتر به نظام ضربه می زند تا اختلاس!

اینجا ایران است! کسی که اختلاس کرده فراری ست اما کسی که آب بازی کرده 24 ساعت بعد در تلویزیون دولتی (20:30 بوقچی نظام) حاضر می شود و هم کلی ابراز ندامت می کند اما کسانی که اختلاس کردند الآن از دست دولت+سربازان گمنام امام زمان فراری است! کسانی که عبدالمالک ریگی را به گفته خودشان در آسمان! دستگیر کردند!
اختلاس این شخص 3.000.000.000.000 تومان است! بله! حتی اگر چهار صفر هم از واحد پولی کشور کم شود صفرهای این مبلغ تمام نشدنی ست! 
درکشوری به طور مثال برای رفع بحران و مشکل آب دریاچه مبلغ 800.000.000 اختصاص داده ! آن هم از ترس خیزشهای مردمی ست!
کمی شرف داشته باشند این بسیجی ها و با مقایسه این صفرها ببینند که از کدام نظام دفاع می کنید با زور باطوم ؟؟؟ از کدام اسلام دفاع می کنید با کتک زدن جوانان!

Wednesday, September 7, 2011

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !

خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !
دیدن خبر خودکشی این نوجوان بسیار دردناک است! اما دردناک تر از آن ادامه پیدا کردن ترویج خرافه پرستی در ایران و کشورهای جهان سوم دیگر! این از صداوسیما جمهوری اسلامی! فکر می کنید فقط در سریالها خرافه به خورد مردم می دهند ؟! خیر با تاسف فراوان باید خدمتتان عرض کنم که در مدارس راهنمایی و دبیرستان هم به همین شکل مغز نوجوانان را شستشو می دهند!
من خودم هرگز نمی بخشم معلم پرورشیم را زمانی که من دوم و سوم راهنمایی بودم او چند ساعت در هفته را برای از شب اول قبر می گفت و همواره از عذاب کسانی اعمال ناشایست انجام می دادند برایمان توضیح می داد!
معلم دیگرم دقیقن وقتی که من سوم راهنمایی بودم و 14 سال بیشتر نداشتم می گفت : گوش کردن مرد به صدای خواننده زن و بالعکس که به کل حرام است! اما اگر ترانه ای را گوش کنید و از خود بیخود نشوید مشکل شرعی ندارد!
مگر من در آن سن چی می فهمیدم ؟ گوشم پُر شده بود از خرافه ! حال که سال دوم دانشگاه هستم چرا این خزعبلات را به ما درس نمی دهند ؟ دلم می خواد فقط برای یک لحظه استادی از خرافاتش و توهمات خود و مذهبش در کلاس بگوید،چنان با صحبت می کوبم از دهانش که دیگر هیچ جای دیگر از این حرفها نزند!
امیدوارم که روزی همه عقاید خود را درون قفسه سینه شان نگه دارند و هر انسانی تا روزی که به سن تصمیم گیری نرسیده در
جریان خرافات قرار نگیرد!

لینک خبر :  خودکشی کودک 12 ساله در اثر توهمات «پنج کیلومتر تا بهشت»

Tuesday, September 6, 2011

Saturday, September 3, 2011

12 شهریور،باز هم جو حاکم امنیتی شد!

باز هم جو امنیتی بر شهر تهران حاکم شد!
تازه این حالت در شرایطی روی داده است که مردم در حرکتی خودجوش برای ابراز همدردی با مردم ارومیه در اعتراض به خشک شدن دریاچه و بی اهمیتی دولت در تهران خواستند اعتراض کنند اما رژیم باز هم از ترس از دست دادن صندلی حکومت ماموران
خود را روانه خیابانهای مرکزی تهران کرد!




Thursday, September 1, 2011

آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟

من نمیدانم چرا حالا جریان انحرافی تازه حزب جدیدی هم تشکیل داده برای شرکت در انتخابات مجلس سال 90!
اصلن چگونه یک حزبی تا این حد به انحرافش اطمینان دارند میتواند هرگونه فعالیت کند،فعالیتها و ایده های دینی که با عنوان «مکتب ایرانی» آغاز شد را ادامه دهد ؟! هرروز یک گند اقتصادیشان بالا میزند! این روزها دیگر همه را فهمیده اند که انگار جریان انحرافی با اصل ولایت فقیه هم مشکل دارند و احتمال دارند با به قدرت رسیدن (منظور بیشتر از قدرتی ست که حال حاصر دارند) جایگاه رهبری را هم در قدرت سست کرده و چه بسا باعث کنار زدن کامل ایشان برسد (100% البته که باعث خوشحالی من است) اما سوالاتی که برایم پیش آمده این است که چرا مقابل فعالیتشان را نمی گیرند ؟ آیا آخرین زورهای جمهوری اجباری اسلامی ست برای بلعیدن ثروت ایران ؟ 
در زیر هم عکسی گذاشته ام که نشان از مبارزه رسانه ای علیه این جریان است! که شاخه «فساد اقتصادی»شان ایجاد شده ولی در آن نوشتاری موجود نیست!


لینک مرتبط : http://siasatema.com