خودکشی پسر 12 ساله شد نتیجه حماقت و خرافه !
دیدن خبر خودکشی این نوجوان بسیار دردناک است! اما دردناک تر از آن ادامه پیدا کردن ترویج خرافه پرستی در ایران و کشورهای جهان سوم دیگر! این از صداوسیما جمهوری اسلامی! فکر می کنید فقط در سریالها خرافه به خورد مردم می دهند ؟! خیر با تاسف فراوان باید خدمتتان عرض کنم که در مدارس راهنمایی و دبیرستان هم به همین شکل مغز نوجوانان را شستشو می دهند!
من خودم هرگز نمی بخشم معلم پرورشیم را زمانی که من دوم و سوم راهنمایی بودم او چند ساعت در هفته را برای از شب اول قبر می گفت و همواره از عذاب کسانی اعمال ناشایست انجام می دادند برایمان توضیح می داد!
معلم دیگرم دقیقن وقتی که من سوم راهنمایی بودم و 14 سال بیشتر نداشتم می گفت : گوش کردن مرد به صدای خواننده زن و بالعکس که به کل حرام است! اما اگر ترانه ای را گوش کنید و از خود بیخود نشوید مشکل شرعی ندارد!
مگر من در آن سن چی می فهمیدم ؟ گوشم پُر شده بود از خرافه ! حال که سال دوم دانشگاه هستم چرا این خزعبلات را به ما درس نمی دهند ؟ دلم می خواد فقط برای یک لحظه استادی از خرافاتش و توهمات خود و مذهبش در کلاس بگوید،چنان با صحبت می کوبم از دهانش که دیگر هیچ جای دیگر از این حرفها نزند!