آخر ترم حجم درسهات انقدر زیاده که هیچ فکری به ذهنت نمیرسه جز خَر خونی! امّا اینجا همیشه یه واژه جذاب و همراه با استرس طعمدار میاد سراغت به نام "تقلب" زیاد هم قریب نیست کم و بیش همه آشنان باهاش اما در کل خیلی از محصلین با ذات قضیه مشکل دارن،ولی به نظر اینجانب اصلا" هم ایراد نداره! چه اشکالی داره ؟ من چرا باید درس وصایا،اخلاق کاربردی(همون اسلامی که اسمش رو عوض کردن) یا... بشینم واسه چند نمره حفظ کنم ؟ اینکه آدم میگه تقلب اشکال نداره ،مشکلی که نداره هیچ اصلا" یه طعم خاصی داره که نمیشه یه امتحان رو بدن تقلب به آخر برسونی مثل بازی 21 میمونه در حین پول باختن! لذت هم میبری.
اما راستشو بخوام گفته باشم من تو این مورد اصلا" عرضه کافی رو ندارم و هر وقت تقلب متنی ببرم سر جلسه تا آخرامتحان از ترسم بیرون نمیارمش ولی تا بتونم تقلب از روشهای اشاره ای رو میکنم.اصلا" اینطوری بهتر هم میشه چون به این راحتی گیر نمیفتی نهایتا" بعد از اینکه مراقب 2یا 3 بار اخطار داد و جاتو عوض کرد تو این فاصله چند نمره نوشتی و پا میشی میری! اگر خیلی هم گیر باشه مدرکی نمیتونه گیر بیاره که ازت.
لینک مرتبط :
ایده این پست از همشهری جوان شماره 294 که موضوع "کافه چی" تقلب در امتحان بود
No comments:
Post a Comment