ببخشد امام زمان عزیز،میگم فکر نمیکنی دیگه حالا وقتش شده باشه که با تکنولوژی آشتی کنی ؟
میتونی اس ام اس باکس راه اندازی کنی یا ایمیل بدی که دیگه برای انداختن یه نامه توی چاه نکوبیم تا جمکران بیاییم،خودت که در جریانی از وقتی یارانه ها رو هدفمند کردی هزینه داره همینطوری میره بالا!
لینک مرتبط :
No comments:
Post a Comment