Total Pageviews

Saturday, January 29, 2011

قدیمی ترین مجری صداوسیما در برنامه پارازیت


دیشب یکی از قدیمی ترین و محبوبترین مجریهای صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران در برنامه پارازیت حاضر شد! مجری که نزدیک 5 سال بود مردم ازش خبر آنچنانی نداشتند،سید محمد حسینی که دیشبم خیلی گنگ پاسخ سوالات رو میداد، گفت : اگر مردم سوالی دارند میتونند در صفحه فیس بوک من ازم بپرسن منم جواب میدم.
مشاهده پارازیت در صفه یوتیوب


پی نوشت : خیلی وقت بود که حسینی رو از این جعبه جادویی ندیده بودم،ممنون از برنامه خوب پارازیت. 

No comments:

Post a Comment