Total Pageviews

Thursday, February 24, 2011

از کسانی که "کیهان" میخوانند میترسم

اس ام اس : از کسی که کتابخانه دارد وکتابهای زیادی میخواند نترس،از کسی بترس که یک کتاب دارد و آن را مقدس میشمارد.
در باب همین اس ام اس از کسی که هر روز صبح تمام روزنامه ها حتی طرفدار دولت را ورق میزند نترس،از کسی بترس که روزانه .فقط یک روزنامه "کیهان" را به دقت میخواند 

 پی نوشت : هر وقت توی مترو میبینم یکی به دقت میخ شده به یکی از متنهای روزنامه کیهان خداوکیلی ازش میترسم ومیگم این همون  روح شریعتمداری در کالبد یک نفر دیگه!

1 comment: