Total Pageviews

Sunday, February 13, 2011

برادر بسیجی،سپاهی هم خونِ من/اینا میخوان من و تو بیوفتیم به جونِ هم!

همونطور که شما برادر عزیز میدونی 25بهمن چه خبره و داری خودتو آماده میکنی من خواستم اینجا توصیه ای دوستانه برات داشته باشم چون هر طور شده تو هم ایرانی هستی!
برادران بسیجی و سپاهی(اونایی که خام شدید رو منظورمه نه کسایی که میدونید چیکار دارید میکنید)این تضاهرات انجام خواهد شد حالا شما هر چقدر سعی کنید جلوی اطلاع رسانی رو بگیرید،فلیتر کنید فایده نخواهد داشت پس سعی کنید این دفعه کمترین اشتباه رو کنید و بگذارید این مردم به طور کاملا" مسالمت آمیز بیان در خیابانها و اعتراض خودشون رو بر علیه این سیستم انجام بدند چون دادن تلفات در این شلوغیها(چه برای مردم،چه برای شما)برای این نظام دیکتاتور مهم نیست و بودن در قدرت براشون از همه چیز مهمتره.و شما رو به نوعی سپر برای خودشون ساختند.

پی نوشت1:تیتری که برای این پست انتخاب کردم یکی از آهنگهای مهدار به نام ریشه در آلبوم خواب در بیداری هستش
پی نوشت2: چند روز پیش متوجه شدم که وبلاگ رو فیلتر کردند و کلی به خودم بالیدم :دی و اینکه زحمت شِیر ولایک هم به گردن شماست دیگه ;)

No comments:

Post a Comment