از همون اول سال شروع میکنم :
1.امسال که ارتباطم با موسوی و کروبی قطع بود و از اونجایی که این سال توسط میر حسین نامگذاری نشد،من امسال رو هم برای خودم سال استقامت،صبر و شکیبایی اعلام میکنم و همچنان در صبرم و جنگ با مزدوران دیکتاتور "جهاد" میکنم که دیگه این کلمه رو توی جملات هیچ یک نبینیم.
2.اخراجیهای3،جدایی نادر از سیمین... همونطور که از قبل با خودم عهد کردم نرفتم و این فیلم (حتی اگر خوب و پر محتوا) رو ندیدم و دلیل اصلی من "چماق به دست" بودن و خیلی بیش از حدّ ولایتی بودن ایشون هستش اما از اونجایی که ج.نادر از سیمین دردهایی مشترکی از اجتماع بیمار و ... ایران رو به تصویر میکشید دو بار به دیدن این فیلم رفتم،نه بلیت خردم ریختم دور،نه اخراجیها رو کپی کردم و نخریدم،کار بد ارزش دیدن نداره چه تو سینما چه اینترنت!
3.امیدوارم ریشه کسانی که طرز تفکر وحشیانه و متعصب و دو آتیشه مذهبی مثل" سعید تاجیک"ها رو دارند از زمین کنده شه یا به راه آدمیت هدایت بشوند.
4.نظر من راجع به سی دی "ظهور نزدیک است" اینه که صحر رو میدونم نزدیکه و اندکی هم صبر میکنم اما راجع به ظهور نمی دونم.
اما این توطعه ها نشان یه کودتاســــت!

No comments:
Post a Comment