Total Pageviews

Sunday, March 13, 2011

برای 4 شنبه سوری

اومدم اینجا نزدیکی چهارشنبه سوری یه سری نکته ها که از ذهنم رد می شد رو عرض کنم خدمتتون و خِلاص .
اول اینکه تو سه شنبه گذشته(17 اسفند) من تازه متوجه شدم که این آمبولانس ها که توی این روزای شلوغ همینطوری مثل مگس سروصدا راه می اندازند همه و همه برنامه ریزی شده برای ایجاد وحشت بین مردم معترض که از همدیگر هم خبری ندارند فکر کنند حالا چی شده! در صورتی که چهار تا آمبولانس رو چند نفر سوار میکنند و هی این طرف وآن طرف میرند که حتی من 17 اسفند خبر دارم که توی محدوده بازار تهران هم این کار رو کردند،اما اینا خبر ندارند که این مردم از همچین چیزی ترس نداره.
دوم اینکه بچه ها خیلی مراقب خودتون باشید که امکان داره سو استفاده رسانه ای بکنند(که مطعنن میکنند) اما باید سعی کینم کمترین هزینه رو پرداخت کنیم ولی از خواستی که داریم عقب نخواهیم کشید .
پی نوشت :



No comments:

Post a Comment