Total Pageviews

Sunday, March 20, 2011

من "اخراجیهای 3" رو نخواهم دید!

من این فیلم رو نخواهم دید و همچنان از فیلم "جدایی نادر از سیمین" حمایت خودم رو اعلام میکنم،همین دیروز هم رفتم دیدمش هرچی از خوبیاش بگم کم گفتم...

پ.ن : احتمالن آقا مسعود دلش رو صابون زده برای مقامی یا شایدم میخواد تو انتخابات آینده رقیب مشایی باشه،نمیدونم !
اسمت هرچی هست،امین و منصف هم که نیستی/لا اقل صادق باش

1 comment:

  1. من از آثار ده نمکی خوشم نمیاد،اما تو هم زور نزن شیرت خشک میشه.هه هه هه

    ReplyDelete